שלום הנכבדים והנכבדות

נבחרת ישראל בכדורגל אולמות לחרשים המשתתפת בטורניר אליפות אירופה בדצמבר 2018 בפינלנד מורכבת מחבורה נפלאה של גברים הנאבקים יום יום במוגבלות שלהם ובסטיגמות של החברה, חלק מהשחקנים סטודנטים או עובדים ובעלי משפחות, והם משקיעים ממיטב זמנם כדי לייצג את ישראל בצורה מעוררת כבוד ומוכיחים שגם הם יכולים וכל זאת ללא תמורה.


לאליפות אירופה בפינלנד, הנבחרת העפילה מבית המוקדמות שנערך בתל אביב בנובמבר 2017.

השתתפות באליפות אירופה הקרובה היא בפעם החמישית ברציפות !

ארגון הספורט של החרשים בישראל (אס”ח) שהוקם בשנת 1953, מונה כיום יותר מ-400 ספורטאים חירשים וכבדי שמיעה. ילדים, נוער ובוגרים העוסקים בכל ענפי הספורט המקובלים והמשפיעים על אורח חייהם של יותר מ-7,000 חירשים וכבדי שמיעה בזכות פתיחת אפשרויות תעסוקה ופנאי בתחומי הספורט.

אס”ח הינה עמותה ללא מטרת רווח הרשומה ברשם העמותות ומוכרת במינהל הספורט והמועצה להימורים בספורט-טוטו. ארגון חבר לאומי רישמי בגופי ספורט חרשים בינלאומיים.

באס”ח עובדים אנשים חירשים וכבדי שמיעה במטרה לנפץ את בועת האדישות של החברה כלפיהם ולקדם אנשים חירשים וכבדי שמיעה להצליח בחייהם האישיים, ע”י מתן כלים וביטחון להתמודד עם העולם האמיתי.

אס”ח גאה לספר שספורטאיה הגיעו למספר הישגים משמעותיים: מדליית ארד בכדורסל באולימפיאדת סופיה בבולגריה 1993, 3 מדליות זהב באליפויות עולם ואירופה בקראטה, מקום רביעי באליפות העולם עד גיל 21 בכדורסל ב-2010, טניסאית ישראלית כבדת השמיעה אלופת עולם טניס לנוער 2015, מדליה ארד בקליעה באולימפיאדת החרשים סמסון בטורקיה 2017 ועוד הישגים רבים ונפלאים.

למרבה הצער, המימון הממשלתי (ע”י מינהל הספורט) אינו מספיק למימון של העמותה עם פעילויות ספורט בארץ וארגון משלחות ספורט לאליפות אירופה ועולם, זה מתבטא בחוסר ציוד בסיסי כמו חסויות, ציוד ספורט והלבשה ומימון חלק מההוצאות ההכרחיות באליפויות אירופה, עולם ואולימפיאדת החרשים (ההכנות, אימונים, ציוד ספורט והלבשה, טיסות, לינה וכו’)

רק 50,000 שח בלבד מפרידים בין שיגור משלחת לאליפות אירופה לבין ההישארות וביטול ייצוג לאומי של ישראל בפינלנד.

אס”ח מבקשת עזרה מאזרחים טובים ואזרחיות טובות בישראל, אנו זקוקים לכל עזרה שניתן לקבל ונשמח אם תוכלו להירתם למשימה לאומית חשובה זו, של ייצוג ישראל בתחרות בינלאומית בו תשתתפנה משלחות מכל רחבי האירופה עם שחקנים שמייצגים את מדינת ישראל ללא שום תמורה, הכל בהתנדבות, כולל אנשי הארגון ונבחרת. זו פשוט נבחרת נפלאה שעשתה ועושה הכל למען מדינה ישראל בכבוד ובגאוה ומדינה ישראל לא מודעת ולא מכירה בה.

אם תהיו מעוניינים בכך וכמובן שתצאנה הודעות על שיתוף הפעולה ובנוסף לנו יש מספר אפשרויות לשת”פ כולל חשיפה בינלאומית.

ניתן לתרום במספר אפשרוית, בדף תרומה – לחץ כאן

בואו והשתתפו בהוצאת משלחת נבחרת ישראל לאליפות אירופה כדורגל באולמות לחרשים! כל עזרה יתקבל בברכה.

אתר האליפות http://www.futsal2018.org

בתיקווה שתהיו שותפים ושותפות להצלחה.

ארגון הספורט של החירשים בישראל

הבית של החירשים וכבדי שמיעה לכל סוגי הספורט ולנבחרות ישראל באולימפיאדות החירשים.

אס”ח הוא עמותה רשומה מס’ 580023497

 

בעלת ניהול תקין, וכוללת את כל האורגנים הנדרשים על פי דין.

אס”ח מחזיק אישור סעיף 46 לתרומות בתוקף. ביצועים כספיים של אס”ח מבוקרת ע”י משרד רו”ח יניר פרקש ושות.

פרטי התקשורת וכתובת

 

כתובת: שדרות יד לבנים 13 תל אביב

דוא”ל : israeldeafsport@gmail.com