ד.אשדוד מנצחת את י.נתניה 1:8 ועולה לגמר הפיינל פור

לאורך כל השנים דולפיני אשדוד היא הקבוצה הפייבורטית לזכייה בכל התארים, לאשדוד יש סגל עמוק ואיכותי שלצידו צוות מקצועי ומנהל העמותה יעקוב שדואג לפתח ולקדם את קבוצת הפוטסל דולפיני אשדוד מבחינה מקצועית.

למשחק חצי גמר פיינל פור מול יהלומי נתניה אשדוד הגיעה מוכנה מנטלית ונפשית, היא לא הגיעה שאננית והשתמשה בתרגלים וטקטיקות שהנחיל מאמן הקבוצה יאיר לאורך כל העונה.

למרות פציעתו של שרון עדני המאמן החליט לתת לו מנוחה במחצית הראשונה של המשחק בכדאי לשמור אותו למשחק הגמר ולתת לו עוד זמן להחלמה.

במחצית הראשונה היה נראה כי לאשדוד בלי שרון עדני היה קשה למצוא את הרשת, אבל ניהול המשחק על ידי הפליימקר מאיר סמימי האגדי והוותיק בליגת כדורגל אולמות של אס”ח שינה את מהות המשחק, מאיר היה השחקן המרכזי והבולט של המשחק, כבר בדקה ה6′ הוא כבש את השער הראשון שנתן תמיכה ענקית לקבוצה ובכך הרים את מורל הקבוצה.

בדקה ה13′ שפיר חפיף שוערה האגדי של דולפיני אשדוד עשה עבירה על שחקן של יהלומי נתניה וקיבל צהוב שנוי במחלוקת – יש טוענים שהיה צריך לקבל אדום ( מאמן של דולפיני אשדוד יאיר בסיום המחצית הסביר לשפיר שהוא צריך לדעת לקרוא מצבים כאלה כי היה יכול לקבל אדום ולהיות מושהה במשחק הגמר)

בהמשך מחצית הראשונה בדקה ה14′ ו17′ הבקיעו ערן ביטון וארסטניוק וובה ובכך סגרו את המחצית הראשונה ביתרון של 3:0 על יהלומי נתניה

במחצית השנייה מאיר המשיך לנהל את המשחק של קבוצת דולפיני אשדוד בחלק האחורי של המגרש על ידי ראיית משחק החדה שיש לו ועם הניסיון רב שנים הצליח להוביל את הקבוצה להבקעות נוספות :

בדקה ה24′ חן ברגד סוף סוף הבקיע שער!!! מאז פציעתו חן מתקשה לחזור לתקופתו הקודמת שהיה מבקיע המון שערים, אנו מקווים לראות את חן חוזר ליכולתיו הקודמות – אך עד עתה נראה ששרון עדני תפס את מקומו בשנתיים האחרונות כסוקרר של הקבוצה.

שימו לב לנתוני כמות השערים של העונה בין שרון עדני לחן ברגד

שרון עדני עם 31 שערים במסגרות משחקי הליגה ( לא כולל במשחק הנוכחי)

וחן ברגד עם 8 שערים בלבד במסגרות משחקי הליגה ( לא כולל במשחק הנוכחי)

בדקה ה29′ מאיר סמימי איש המשחק שולח טיל אדיר לשער של יהלומי נתניה (5:0 לדולפיני אשדוד)

בדקה ה35′ יגל בלילטי הבקיע שער מדהים.

בדקה ה37 באסו פלקה הבקיע שער ליהלומי נתניה – שחקן ענק של יהלומי נתניה לזכותו 25 שערים במסגרות משחקי הליגה ( נמצא במקום השני אחרי שרון עדני שמדורג ראשון בהבקעות שערים לעונה) למרות יכולתו של באסו לאורך כל העונה קבוצת יהלומי נתניה לא הצליחה לצמק את הפער מול דולפיני אשדוד במשחק חצי גמר הפיינל פור

בדקות האחרונות יאיר המאמן של דולפיני אשדוד החליט לתת לשרון עדני לשחק ולהיכנס לעניינים על מנת שיהיה כשיר למשחק הגמר ביום שלישי הקרוב, שרון עדני כמו תמיד הסוקרר של דולפיני אשדוד יודע להיות במקום הנכון ולהבקיע שני שערים נוספים – בדקות האחרונות של המשחק 38′ ו39′ שחקן ענק, על אף פציעתו שרון עדיין מבקיע כמות שערים מטורפת!

משחק ענק של דולפיני אשדוד שהסתיים ב8:1 על יהלומי נתניה ומבטיחה את מקומה במשחק הגמר שיערך ביום שלישי הקרוב מול זאבי יהוד.

שאפו ענק למאיר סמימי (המצטיין של המשחק) שהוביל את קבוצתו לניצחון במשחק חצי הגמר פיינל פור – מאיר מוכיח כל פעם מחדש שגיל זה רק מספר ואם רוצים תמיד אפשר להצליח

vs

פרטים

תאריך זמן טורניר שנה
19/06/2022 19:30 חצי גמר פיינל פור 2021/22

תוצאות

קבוצהמחצית 1מחצית 2סה"כ שעריםתוצאה
דולפיני אשדוד358ניצחון
יהלומי נתניה011הפסד

ארגון הספורט של החירשים בישראל

הבית של החירשים וכבדי שמיעה לכל סוגי הספורט ולנבחרות ישראל באולימפיאדות החירשים.

אס”ח הוא עמותה רשומה מס’ 580023497

 

בעלת ניהול תקין, וכוללת את כל האורגנים הנדרשים על פי דין.

אס”ח מחזיק אישור סעיף 46 לתרומות בתוקף. ביצועים כספיים של אס”ח מבוקרת ע”י משרד רו”ח יניר פרקש ושות.

פרטי התקשורת וכתובת

 

כתובת: שדרות יד לבנים 13 תל אביב

דוא”ל : israeldeafsport@gmail.com