זאבי יהוד מנצחת את דולפיני אשדוד בתוצאה 1:2

איזה משחק מדהים היה לנו אתמול, קבוצת זאבי יהוד במגרשה הביתי מול דולפיני אשדוד במשחק חשוב לעונה שמהווה נקודות חשובות לזאבי יהוד ובכך היא שומרת על המירוץ למקום הראשון בטבלת ליגת כדורגל אולמות של אס”ח.

זאבי יהוד הגיעו עם סגל רחב ועם שחקנים חדשים לאחר חלון העברות מנגד דולפיני אשדוד הגיעו עם סגל המנוסה שלה אך ללא שרון וללא איסקנדר.

המחצית הראשונה נפתחה בקצב מהיר עם יכולות מדהימות, מסירות מדוייקות, בעיטות למסגרות של שני הקבוצות בעוד ששניהן מנסות לתקוף גבוה וחזק על מנת לפתוח את המשחק בפער משמעותי אך שני הקבוצות לא מצאו את הרשת במחצית הראשונה שנסגרה ב0:0 מה שהוביל ללחץ של שני הקבוצות לנסות לתקוף חזק יותר במחצית השנייה.

מחצית השנייה נפתחה חזק ודולפיני אשדוד לחצה גבוה יחד עם חן ברגד ושחקני אשדוד הצעירים סמי לי זנקו, דויד ריבוח וטמיר קחרמונוב ועוד שחקנים כישרוניים אשר החמיצו מלא הזדמנויות להבקיע שערים, מספר פעמים פגעו בקורה וללא ספק השוער של זאבי יהוד גל אליקשווילי תפס יום מעולה ושמר על רשת נקייה עד דקה 37.

זאבי יהוד פתחה את המחצית השנייה בצורה יציבה יותר מדולפיני אשדוד , יהוד שיחקה מסודר יותר, מסרה מסירות מדוייקות ,בדקה ה-25 ניצלה את החור בהגנה של דולפיני אשדוד והבקיעה שער חשוב על ידי דולפין ברגשטיינס שמעלה את זאבי יהוד ל0:1.

דולפיני אשדוד שוב מנסה ללחוץ גבוה בחלק הקדמי על מנת להשוות את התוצאה אך עם מלא איבודי כדורים, חוסר טקטיקה והחמצות לא הצליחה למצוא את הרשת של זאבי יהוד.

המשחק נמשך והמתח חדר גם אל הקהל שהגיע לצפות במשחק, זאבי יהוד ממשיכה לשחק מסודר עם רוטציות והנעת כדור מדוייקות בחלק הקידמי תוך כדי חילופים נכונים של המאמן שלומי אסרף(זאבי יהוד) – שילוב של הוותיקים אלון רוסקולופה, רועי בירנבאום, אור חממי ואור צינדרמן עם השחקנים הצעירים של זאבי יהוד השפיעו משמעותית על צורת המשחק ובדקה ה32 זאבי יהוד ניצלה חור נוסף ברחבת השער של דולפיני אשדוד והבקיעה שער נוסף על ידי אלון רוסקולופה הוותיק שהעלה את זאבי יהוד ל0:2 והקהל בהלם מהתוצאה.

דולפיני אשדוד נכנסה לפיגור 0:2 והמאמן החליט לתקוף עם חמישה שחקנים על מנת לצמק את התוצאה, בדקה ה-37 הצליחו דולפיני אשדוד להבקיע שער על ידי ערן ביטון ובמשך 3 דקות הנותרים ניסו להמשיך לתקוף ולנסות להבקיע שער נוסף על מנת להשוות אך זאבי יהוד עשו הגנה נהדרת והשוער גל אליקשווילי המצטיין של המשחק, תפס יום נהדר ששמר על הרשת של זאבי יהוד ומנעו מדולפיני אשדוד להשוות.

שני הקבוצות עם אותן נקודות 13 נק בטבלת ליגת כדורגל אולמות אס”ח אך אשדוד שומרת על הפסגה עם הפרש שערים גבוה יותר מלזאבי יהוד.

משחק נפלא של שני הקבוצות.

תמונות נוספות מהמשחק

ארגון הספורט של החירשים בישראל

הבית של החירשים וכבדי שמיעה לכל סוגי הספורט ולנבחרות ישראל באולימפיאדות החירשים.

אס”ח הוא עמותה רשומה מס’ 580023497

 

בעלת ניהול תקין, וכוללת את כל האורגנים הנדרשים על פי דין.

אס”ח מחזיק אישור סעיף 46 לתרומות בתוקף. ביצועים כספיים של אס”ח מבוקרת ע”י משרד רו”ח יניר פרקש ושות.

פרטי התקשורת וכתובת

 

כתובת: שדרות יד לבנים 13 תל אביב

דוא”ל : israeldeafsport@gmail.com