לב תל אביב מנצחת את מתחבר ראשון לציון ועולה לגמר אליפות ליגה. בדרך לדאבל ?

אמש התקיים המשחק הראשון בחצי גמר אליפות ליגה , בו לב ת”א שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון 

אירחה את ראשל”צ שסיימה את העונה הסדירה במקום הרביעי והאחרון.

סגל לב ת”א למשחק:

אופיר אטלס,דניאל באומן,צחי טויטו,אילן אליהו,צביקה דיסקין,אור פוגל,יובל להב,דניס קולומייץ,אייל שלום ויניב קריאצ’קו.

סגל מתחבר ראשל”צ למשחק:

עדי גולן,יוני כץ,יניב עופרי,סשה ביידרמן,אבי לוי,אילן אברבנאל,מוטי דייבוך.

חמישיית ת”א בפתיחה:

*דניאל באומן *אילן אליהו* *אור פוגל* *אייל שלום* *יניב קריאצ’קו*

חמישיית ראשל”צ בפתיחה:

*עדי גולן* *סשה ביידרמן* *אבי לוי* *אילן אברבנאל* *מוטי דייבוך*

המשחק נפתח בשליטה של ראשל”צ שעלו ל5-0 מהיר מסל של עדי גולן ושלשה של אילן אברבנאל.

יובל להב גער בשחקניו על השאננות בהגנה ות”א התאפסו מבר כשאילן אליהו צימצם עם סל ועונשין ויניב קריאצ’קו עם סל משלו השווה ל5-5 ומכאן לב ת”א התחילה לברוח לפער גדול כשדני באומן עושה משחק חזק בהגנה וקולע 5 נקודות (סל ושלשה) אייל שלום עם 4 נק’ ,דניס קולומייץ עם סל ופוגל עם סל ועונשין סיימו רבע ראשון 20-9 לת”א כשלראשל”צ מוטי דייבוך וסשה ביידרמן משלימים בסל כל אחד. 

רבע שני נפתח חזק אצל ת”א שרק המשיכו להגדיל את היתרון שלהם ופוגל עם 2 שלשות , אופיר אטלס שנכנס רבע שני למשחק קלע 5 נק’ (סל ושלשה) ואילן אליהו המשיך רבע שני אישי טוב שלו עם 7 נק’ שאחת מהם הייתה שלשה 

דניס קולומייץ שהרבה להחמיץ הרבה סלים מנסיונות חוזרים בריבאונד התקפה סיים עם 4 נק’  וצחי טויטו שנכנס במהלך הרבה תרם סל. אצל ראשל”צ אבי לוי קלע סל , עדי דפק שלשה על האקסית ואילן אברבנאל עם 4 נק’ סיימו שוב רבע חלש שלהם ויתרון 9-24 בסלים לת”א ותוצאת מחצית: 18-44 לת”א ו18 הפרש. 

רבע שלישי ת”א עלו בסגל שונה לחלוטין בו גם יובל להב השתתף ברבע כשחקן פעיל קלע 2 נק’ , תרם בריכוז המשחק והרבה לפטם את חבריו. יניב קראיצ’קו סיים רבע חלש התקפי של ת”א שכנראה הורידו הילוך עם סל , אייל שלום קלע 4 נק’ וצחי טויטו חתם בעונשין אחד. מנגד ראשל”צ אילן אברבנאל נלחם חזק להשאיר את הכתומים במשחק עם 5 נק’ משלחו ו4 נק’ של עדי גולן שסיימו רבע שלישי בתיקו נק’ 9-9 עם לב ת”א. 

רבע רביעי שוב ת”א בחמישייה שונה אבל הפעם עם פוגל, אטלס וקולומייץ במטרה לגמור את המשחק. 

ראשל”צ שיחקו עם יותר רצון ברבע האחרון ואף קלעו יותר נק’ מת”א כשסשה ביידרמן הוביל את הכתומים בצוותא עם אילן אברבנאל עם 5 נק’ כ”א  (סל ושלשה) יניב עופרי עם שלשה , יוני כץ קלע עונשין אחד ועדי גולן חתם עם סל עונשין והרבה עצבים על השופטים שהורחק על ידם מהמשחק כשנשארו 42 שניות לסיום.

ת”א המשיכו לרדת ביכולת ההתקפית שלהם גם ברבע האחרון וגם הגנתית לא ראינו שמירה חזקה כנראה שהתכנון של התל אביביים לתת מנוחה לחלק מהשחקנים לקראת הגמר.צביקה דיסקין בלט אצל הצהובים עם 4 נק’ , דניס קולומייץ וצחי טויטו עם 2 נק’ ואטלס סיים עם 3 נק’ (סל ועונשין אחד) 

מתחבר ראשל”צ סיימו את הרבע האחרון ביתרון סלים 17-11 אבל לב ת”א ניצחו את המשחק 64-44 ועלו לגמר אליפות ליגה פעם 6 מתוך 7 עונות כשבאמתחתם של הצהובים רק אליפות אחת. 

הקלעים לת”א:

אילן אליהו 13 נק’ , אור פוגל 9 נק’ , אופיר אטלס ודניס קולומייץ 8 נק’ כ”א , אייל שלום 6 נק’ , דניאל באומן וצחי טויטו 5 נק’ כ”א , יניב קריאצ’קו וצביקה דיסקין 4 נק’ כ”א ויובל להב 2 נק’.

הקלעים לראשל”צ:

אילן אברבנאל 17 נק’ , עדי גולן 10 נק’, סשה ביידרמן 7 נק’ , יניב עופרי 5 נק’ , אבי לוי 4 נק’ ויוני כץ 1 נק’

ארגון הספורט של החירשים בישראל

הבית של החירשים וכבדי שמיעה לכל סוגי הספורט ולנבחרות ישראל באולימפיאדות החירשים.

אס”ח הוא עמותה רשומה מס’ 580023497

 

בעלת ניהול תקין, וכוללת את כל האורגנים הנדרשים על פי דין.

אס”ח מחזיק אישור סעיף 46 לתרומות בתוקף. ביצועים כספיים של אס”ח מבוקרת ע”י משרד רו”ח יניר פרקש ושות.

פרטי התקשורת וכתובת

 

כתובת: שדרות יד לבנים 13 תל אביב

דוא”ל : israeldeafsport@gmail.com