מ.כ. אסח מסיימת את העונה 1 שלה עם 8 נקודות

הקבוצה שיחקה במחזור אחרון שהתקיים בשבת (29.04.2023) וסגרה את הליגה עם שני נצחונות שני תוצאות תיקו מתוך 14 משחקים בליגה השנייה בכדורגל אולמות של ההתאחדות לכדורגל בישראל.

קבוצת מ.כ. אסח גברים הצטרפה לראשונה לליגת כדורגל אלמות השנייה של התאחדות לכדורגל בישראל, מי שהגה את הרעיון הוא צוות המקצועי המאמן פיני בוסיוק ומנהל הקבוצה רועי בירנבאום שהובילו את הקמפיין הנוכחי להישג יפה שיתרום רבות בעתיד לכדורגל אולמות של החירשים בישראל ויחזק את הנבחרת של החירשים בישראל בכדורגל אולמות .

אומנם תחילת העונה התחילה בקשיים תוך כדי למידה והפנמה של הרמה הגבוהה מול הקבוצות האחרות המשחקות כבר שנים בהתאחדות לכדורגל אולמות בישראל אך עם הזמן המאמן והשחקנים החלו להשתפר, להתמיד וללמוד את הטקטיקה הנכונה לרמה הנוכחית תוך כדי שמירה על אימונים והתמדה של אותם שחקנים, שהגיעו לשחק ולהתאמן בקבוצה.

חשוב לציין שקבוצה זאת מורכבת מאוסף שחקנים המשחקים בקבוצות השונות בליגת כדורגל אולמות של החירשים בישראל – אסח ולכן ההסתגלות וההיכרות של השחקנים אחד עם השני כרוכה בזמן כי אותם שחקנים לא משחקים יחד, לכן בתחילת העונה הקבוצה נתקלה בקשיי הסתגלות אך מהר מאוד התגברו על המכשול והחלו לרכוש כלים ומיומנות מול הקבוצות האחרות בליגה כדורגל אולמות של ההתאחדות לכדורגל בישראל,  ניתן לראות זאת במחזורים האחרונים שהקבוצה הביאה שני נצחונות ושני תוצאות תיקו סהכ 8 נקודות ב14 משחקים הישג מבורך לקבוצה המשחקת בפעם הראשונה בליגה, חשוב להמשיך בקמפיין זה גם בשנים הבאות מה שיוביל לשיפור הרמה של הנבחרת ושל רמת הכדורגל אולמות באסח .

 הראיון המלא של פיני בוסיוק והשחקן מייקל קדוש:

כתבת וידאו קצרה (צילום ועריכה – צוות תקשורת אס״ח – רועי אסא )

תמונות מהמחזור האחרון מול קבוצת מכללת שנקר

ארגון הספורט של החירשים בישראל

הבית של החירשים וכבדי שמיעה לכל סוגי הספורט ולנבחרות ישראל באולימפיאדות החירשים.

אס”ח הוא עמותה רשומה מס’ 580023497

 

בעלת ניהול תקין, וכוללת את כל האורגנים הנדרשים על פי דין.

אס”ח מחזיק אישור סעיף 46 לתרומות בתוקף. ביצועים כספיים של אס”ח מבוקרת ע”י משרד רו”ח יניר פרקש ושות.

פרטי התקשורת וכתובת

 

כתובת: שדרות יד לבנים 13 תל אביב

דוא”ל : israeldeafsport@gmail.com