נבחרת ישראל גברים טסים לאליפות אירופה בכדורגל אולמות לחירשים , איטליה 2022

נבחרת ישראל גברים תטוס ב11.10 לאיטליה ותשתתף באליפות אירופה בכדורגל אולמות לחירשים 2022, הנבחרת הוגרלה בבית יחד עם נבחרות : הולנד, סקוטלנד ושבדיה.

ראיון עם מאמן נבחרת ישראל גברים בכדורגל אולמות לחירשים וכבדי שמיעה – פיני בוסיוק

בראיון שאלנו את פיני מספר שאלות מרכזיות שישקף לכם את פעילות הנבחרת והציפיות בקמפיין אליפות אירופה שיתקיים ב13.10 ב – מונטסילבנו, איטליה .

ספר לנו קצת על ההכנה שלך כמאמן נבחרת ישראל גברים לאליפות אירופה בכדורגל אולמות לחירשים שיתקיים באיטליה.

לאחר שנבחרתי להיות מאמן נבחרת הגברים על ידי יו״ר אס״ח ( עידו רושינק ) משם התחלתי לחשוב ולבנות צוות מרכזי, בראש ובראשונה היה חשוב לי לבנות צוות וכך הבאתי את:

דקל זקיף – מנהל מקצועי

רועי בירנבאום – מנהל נבחרת

שי לוי – איש משק

בנינו יחד והכנו תוכנית לאימוני הנבחרת החל מ31.7 כאשר נותר לנו זמן מאוד קצר עד לטורניר אליפות אירופה באיטליה (13.10) אומנם הזמן היה דחוק ועמוס אך אני מאמין שהצלחנו להתקדם כי השחקנים היו פעילים לאורך כל השנה בליגות השונות כגון ליגת כדורגל אולמות של אס״ח וליגת כדורגל אולמות של השומעים.

תחילה זימנו שחקנים לנבחרת כ-18 שחקנים ובמשך חודש התחלנו להתאמן ואז החלו המיונים ובחירת השחקנים לסגל הנבחרת לפי כישורי השחקנים וחוות דעת של המאמן והצוות. כעת הנבחרת מונה 14 שחקנים לאחר שהיו שינויים בהרכב כתוצאה מפציעות וסיבות אחרות אבל אנחנו כן מוכנים עם סגל איכותי לקמפיין אליפות אירופה באיטליה.

האם הינך מתרגש לקראת הקמפיין הקרב כמאמן נבחרת ישראל גברים בכדורגל אולמות לחירשים?

כן ולא, מיכוון שזה לא הקמפיין הראשון שלי, כבר הייתי בעבר עם השותף שלי מאמן העבר ארז ללוז בשני קמפיינים כבר עברנו את זה, אני מכיר את זה, אומנם כעת המצב קצת שונה כי אני לבד אבל שוב איני לבד בקמפיין הזה יש את הצוות המדהים והמקצועי שאני עובד יחד איתם ( דקל רועי ושי ) , בתפיסה שלי אנו עובדים יחד והקמפיין הזה הוא של כולנו ולא רק של המאמן, כל אחד תורם את חלקו המקצועי להצלחה בקמפיין .

במהלך העונה בליגה שחקני הנבחרת שיחקו משחק בשבוע ואילו כעת באליפות אירופה יהיה לכם משחק כל יום או כל יומיים אתה מאמין שהנבחרת תעמוד בעומס?

ברגע שקיבלנו את הלו״ז משחקי הקמפיין ראינו שיש לנו לו״ז דווקא נוח – יום משחק ויום למחר מנוחה ואז עוד פעם יום משחק ואז למחרת מנוחה – לו״ז משחקים מאוד נוח , הגיוני וריאלי – אך כמובן אם נעבור את שלב הבתים אז ניתקל במשחקי יום אחרי יום, אנחנו נידע איך להכין את השחקנים הכי טוב שאפשר.

אתם בשלב הבתים עם נבחרות : הולנד, סקוטלנד ושבדיה אתה מאמין שתצליחו לעלות מבית זה לשלב הבא?

קיבלנו את ה3 הנבחרות האלה והיתרון שלנו שאנו מכירים אותם טוב טוב גם ראינו סרטונים ותקצירים אודות הנבחרות זה לא משהו חדש לנו – ההגרלה יחסית סבירה תמיד יהיה קושי אך המטרה שלנו מאוד ברורה לסיים מקום ראשון בבית זה ומשם לעלות, לא רוצה לשמוע סיפורים, אנו נעשה הכל בשביל לנצח, קיבלנו שחקנים איכותיים וטובים וכן אנו מוכנים!

מי שחקן הפליימקר בנבחרת? ומה החששות שלך מקמפיין זה?

השחקן המרכזי עבור? את האמת כל אחד ואחד, כל שחקן הוא משמעותי ומרכזי עבור הנבחרת לכל אחד יש את המשבצת שלו שאותו הוא משלים בקבוצה כמו פאזל, אין שחקן אחד מוביל וכל אחד הוא משמעותי בעיניי.

החששות שלי מהקמפיין זה – פציעות , הפסדים שנידע להתגבר עליהם , זה חלק מהספורט

תודה רבה

סגל נבחרת ישראל גברים :

צוות נבחרת ישראל גברים


ארגון הספורט של החירשים בישראל

הבית של החירשים וכבדי שמיעה לכל סוגי הספורט ולנבחרות ישראל באולימפיאדות החירשים.

אס”ח הוא עמותה רשומה מס’ 580023497

 

בעלת ניהול תקין, וכוללת את כל האורגנים הנדרשים על פי דין.

אס”ח מחזיק אישור סעיף 46 לתרומות בתוקף. ביצועים כספיים של אס”ח מבוקרת ע”י משרד רו”ח יניר פרקש ושות.

פרטי התקשורת וכתובת

 

כתובת: שדרות יד לבנים 13 תל אביב

דוא”ל : israeldeafsport@gmail.com