נבחרת ישראל נשים טסות לאליפות אירופה בכדורגל אולמות לחירשים, איטליה 2022

נבחרת ישראל נשים תטוס ב11.10 לאיטליה ותשתתף באליפות אירופה בכדורגל אולמות לחירשים 2022, הנבחרת הוגרלה בבית יחד עם נבחרות : אירלנד, ספרד וגרמניה.

ראיון עם מאמן נבחרת ישראל נשים בכדורגל אולמות לחירשים וכבדי שמיעה – שלומי אסרף

בראיון שאלנו את שלומי מספר שאלות מרכזיות שישקף לכם את פעילות הנבחרת במהלך השנה והציפיות בקמפיין אליפות אירופה שיתקיים ב13.10 ב – מונטסילבנו, איטליה .

ספר לנו קצת על ההכנה שלך כמאמן נבחרת ישראל נשים לאליפות אירופה בכדורגל אולמות לחירשים שיתקיים באיטליה.

ההכנות לקראת אליפות אירופה בכדורגל אולמות לחירשים באיטליה הייתה ארוכה מורכבת וקצת מתישה אבל באמת שווה את זה, מתי התחיל ההכנות ? קצת יותר משנה כי נבחרת ישראל נשים לא הייתה פעילה למעלה מעשר שנים ולא השתתפה במסגרת אליפות אירופה בשנים האחרונות מאחר ולא היו שחקניות וקבוצה פעילה במסגרות ליגה בארץ כך שלא התאפשר להרכיב נבחרת מלאה בשנים האחרונות.

הייתי צריך להכין את הקבוצה שיהיו מוכנות נפשית ומנטלית לאליפות אירופה באיטליה שבעוד כמה ימים אנו טסים לשם.

הקבוצה מקסימה השחקניות עבדו, השקיעו נתנו הכל על המגרש עם תנאים לא קלים ועשו הכל על מנת להיות מוכנות ובגלל זה היה לי קל לאמן את נבחרת הנשים, כמובן השתתפנו בליגת אס״א ( ליגת המכללות לנשים) ליגת עם קבוצות מכל הארץ והנבחרת נתנה שם הופעות לא רעות עם ניצחונות והפסדים שהעניקו לנו ״בונוס״ – ניסיון עמידה בעומסי משחקים והכנות לקראת אליפות אירופה בכדורגל אולמות לחירשים באיטליה.

כמובן בחודשים האחרונים העלינו את קצב האימונים ל-3 עד 4 ימי אימון בשבוע אחד! על מנת לדמות את רמת עומס משחקי הטורניר באליפות אירופה הקרב, הבנות לא התלוננו אלא השקיעו באימונים ונתנו מעצמן המון כי יש להן רצון להצליח ולתת הופעות טובות בטורניר הקרב – כולנו הינו שותפים יחד לתהליך אני והצוות המקצועי ( שלי מנצל מנהלת הנבחרת ומורן מנחם אשת משק) והשחקניות. עשינו הכל על מנת שנהיה מוכנים מקווה שהכל ילך טוב בטורניר.

האם הינך מתרגש לקראת הקמפיין הקרב כמאמן נבחרת ישראל נשים בכדורגל אולמות לחירשים? ומה הציפיות שלך מהקמפיין?

אני באופן אישי כל כך מתרגש להיות מאמן נבחרת ישראל של הנשים בכדורגל אולמות לחירשים זה אחד מרשימת החלומות שלי, עוד בילדותי חלמתי להיצטרף כשחקן לנבחרת ישראל של הגברים בכדורגל אולמות לחירשים ולשמש כקפטן הנבחרת

הישגים שזכיתי והגעתי אליהם וכמובן שלהיות מאמן הנבחרת היה אחד מהמטרות שלי זה היה עבורי כבוד גדול ! משהו שמאוד רציתי ואני שמח שקיבלתי את ההזדמנות והזכות לאמן את נבחרת הנשים, מתרגש ומעריך את העבודה הזאת וחשוב לי לעשות הכל על מנת שנייצג את המדינה שלנו בכבוד – תפקיד מאוד גדול

הציפיות שלי מהקמפיין הוא להגיע לאחד מ-8 הקבוצות הטובות באירופה ואם לא לעשות הכל ב200% ולתת את הכל ולהמשיך לשאוף לאחד מ-8 הקבוצות הגדולות באירופה זה המטרה והציפייה שלי.

במהלך העונה בליגת אס״א שחקניות הנבחרת שיחקו משחק בשבוע ואילו כעת באליפות אירופה יהיה להן משחק כל יום או כל יומיים אתה מאמין שהנבחרת תעמוד בעומס?

אכן זה יהיה שינוי גדול , במיוחד שזאת נבחרת חדשה שפעם אחרונה שהנבחרת השתתפה בטורניר כזה היה לפני 12 שנה ברור שהכל חדש להן, הן לא מכירות מה זה עומס של משחקי הטורניר – משחק כל יום ועוד באווירה בין לאומית , אירופאית, הלחץ, המעמד זה יהיה שינוי גדול עבורן אבל כן בתקופה האחרונה עבדנו קשה יותר עם צפיפות אימונים גבוהה יותר בשבוע אחד ( 3 אימונים בשבוע) על מנת לדמות את תחושת העומס שיהיה בטורניר הקרוב ושיתרגלו ללחץ ולעומס, אני מקווה שיהיה שם טוב וכמובן שאנו עם 10 שחקניות ושהחשש הכי גדול שלי זה הפציעות כי אין לנו שליטה על זה, אם לא יהיו פציעות אני איהיה יותר רגוע.

אתם בשלב הבתים עם נבחרות : אירלנד, ספרד וגרמניה אתה מאמין שתצליחו לעלות מבית זה לשלב הבא?

בהגרלת שלב הבתים קיבלנו יחסית הגרלה מאוד קשה – במיוחד שקיבלנו את שני הקבוצות הטובות באירופה שאנו מגדירים אותן כאריות אירופה – גרמניה, ספרד והקבוצה השלישית שאני לא מזלזל בה בכלל זאת אירלנד קבוצה שלוחמת עד הסוף, כל הנבחרות מאוד מנוסות אבל שוב פעם אנו לא נגיע לשם ונהיה פרייארים אנחנו לא באים לשם לעשות חיים ממש לא , הכנו את הנבחרת מנטלית ונפשית על ידי צפיה בסרטוני הנבחרות האחרות למידה אחרי הטכניקות שלהם והיכולות שלהם ונבוא לעשות להן חיים קשים מאוד ושיבינו שישראל לא קבוצה ״חדשה״ אנחנו נעשה הכל וכמובן לשאוף כמו שאמרתי לאחד מ-8 הגדולות באירופה.

הכל פתוח הכל אפשרי, מה שיפה בכדורגל אולמות הכדור נכנס בשני הכיוונים, הכל פתוח.

מי שחקנית הפליימקרית בנבחרת?

אין כאן שחקנית ספציפית אחת כל השחקניות בנבחרת תורמות כמו פאזל אבל אם לומר כן יש שני שחקניות שתורמות במהלכים, בהתקפות ושעושות משחק זאת מישל, שחקנית מאוד צעירה שיש לה עתיד מאוד מזהיר בטווך הארוך ומקווה שהיא תמשיך ביציבות הזאת

ויש את שלומית שחקנית שהיא מאוד מנוסה שתורמת המון לנבחרת באמצעות הכלים שיש לה והניסיון העשיר שלה.

אני מקווה ומאחל שכולנו נהיה בריאים ושנגיע לשם שלא נבהל מהמעמד ומההתרגשות אלא שנבוא ונשחק את המשחק שלנו כמו שהנבחרת מכירה כאן בארץ, אם אנו נשחק את המשחק שלנו יהיה מאוד קשה לעצור אותנו כי באמת לנבחרת הנשים יש את הכלים לעשות דברים יפים באליפות אירופה בכדורגל אולמות לחירשים באיטליה.

סגל נבחרת נשים

צוות נבחרת נשים


ארגון הספורט של החירשים בישראל

הבית של החירשים וכבדי שמיעה לכל סוגי הספורט ולנבחרות ישראל באולימפיאדות החירשים.

אס”ח הוא עמותה רשומה מס’ 580023497

 

בעלת ניהול תקין, וכוללת את כל האורגנים הנדרשים על פי דין.

אס”ח מחזיק אישור סעיף 46 לתרומות בתוקף. ביצועים כספיים של אס”ח מבוקרת ע”י משרד רו”ח יניר פרקש ושות.

פרטי התקשורת וכתובת

 

כתובת: שדרות יד לבנים 13 תל אביב

דוא”ל : israeldeafsport@gmail.com