קינגס יהוד זוכה במקום השלישי בליגה כדורסל, בקרב על מקומות 3/4

יום חמישי התקיים המשחק על מקום שלישי בליגה, קינגס יהוד אירחה את מתחבר ראשל”צ.

שתי הקבוצות רצו להציל את העונה שלהן ולזכות במדליית הארד (שלישי).

 

סגל קינגס יהוד למשחק:

חי בנעים,קובי אמינוב,מאור בן זאב,אסף רוזנברג,מוטי ינובסקי וגל אליקשוילי

 

סגל ראשל”צ למשחק:

עדי גולן,אילן אברבנאל,יניב עופרי,אבי לוי ומוטי דייבוך

 

יהוד פתחו טוב את המשחק כשאסף רוזנברג סוף סוף מצא את פרסת המזל שלו והוא קלע ברבע הזה את כל הנקודות שלו 8 נק’ אבל כנראה ביזבז את התחמושת כי בשאר הרבעים לא הצליח לקלוע. מאור בן זאב הקפטן קלע 6 נק’ ובעיקר היה טוב בהגנה ומרדכי ינובסקי שקלע  עונשין ב50%. סיימו את הרבע ביתרון 13-15 כשלראשל”צ מוטי דייבוך הותיק היה לוהט וכנראה הגיע עם אנרגיות וקלע 4 נק’ והרבה חטיפות! עדי גולן ששיחק סוף סוף משחק שלם הצטרף לסטטיסטיקה וקלע 5 נק’ ואילן אברבנאל הציג משחק הגנה טוב אבל ההתקפה שלו נתקעה על 3 נק’.

רבע שני קובי אמינוב התעורר והיה אחראי על ההתקפות של יהוד והרבה לעשות מתפרצות בשילוב הטעיית שומרים. אמינוב קלע 10 נק’ ברבע והיה הקלע המוביל ,מאור היה סולידי עם 2 נק’ בלבד אבל התרכז יותר בהגנה. ראשל”צ התפוצצו התקפית ברבע הזה ,דייבוך המשיך להיות לוהט עם 4 נק’ לשחקן הותיק ,עדי המשיך עם שלשה וסל 5 נק’ ,ואבי לוי היה חם עם 2 שלשות סל ועונשין 50% שמיצבו אותו כקלע הבולט של ראשל”צ ברבע עם 9 נק’ ואילן אברבנאל סגר את הבאסטה על יהוד ברבע הזה עם 6 נק’ ותוצאה 24-12 יתרון לראשל”צ.

ברבע השלשי הנדנדה המשיכה אבל ראשל”צ כבר התחילו להתעייף במיוחד דייבוך שאחרי מאמציו במחצית , הוא היה חסר אוויר אבל נלחם כמו אריה במיוחד שלא היו מחליפים ונתן את כולו לראשל”צ. אילן ועדי היו הקלעים היחידים אצל ראשל”צ כשאילן סיים עם 4 נק’ ברבע ועדי עם שלשה וסל 5 נק’.אצל יהוד קובי המשיך להיות הקלעי המוביל עם 8 נק’ , מאור אחריו עם 7 נק’ ומרדכי ינובסקי שהפתיע עם 4 נק’ (גרם לראשל”צ בוודאי להצטער שעזב אותם) סיימו רבע שלישי ביתרון סלים 9-19 אבל בתיקו 46-46!

רבע רביעי היה חד צדדי לטובת יהוד כי ראשל”צ נחלשו סופית ולא בלטו כשעדי ואילן שוב ממשיכים להיות הקלעים וסיימו את הרבע כעדי קולע 3 נק’ ואילן 7 נק’ ואצל יהוד מאור וקובי ניצלו את זה והמשיכו ללחוץ בהתקפה כשמאור מסיים עם 13 נק’ וקובי 6 נק’ וגל אלישוילי עם 2 נק’. יהוד ניצחו ברבע 10-21 וניצחון 56-67 מדליית מקום שלישי בליגה. יהוד עשו עונה טובה עם עם מדליות סגנית מחזיקת הגביע ומקום שלישי וזה לאחר שכולם חשבו שהיא תסיים את העונה במקום האחרון לאור הסגלים החזקים בשר הקבוצות.

 

הקלעים ליהוד:

מאור בן זאב 28 נק’ , קובי אמינוב 24 נק’ , אסף רוזנברג 8 נק’ , מרדכי ינובסקי 5 נק’ וגל אלישקוילי 2 נק’

 

הקלעים לראשל”צ:

אילן אברבנאל 21 נק’ , עדי גולן 18 נק’ , אבי לוי 9 נק’ ומוטי דייבוך 8 נק’

ארגון הספורט של החירשים בישראל

הבית של החירשים וכבדי שמיעה לכל סוגי הספורט ולנבחרות ישראל באולימפיאדות החירשים.

אס”ח הוא עמותה רשומה מס’ 580023497

 

בעלת ניהול תקין, וכוללת את כל האורגנים הנדרשים על פי דין.

אס”ח מחזיק אישור סעיף 46 לתרומות בתוקף. ביצועים כספיים של אס”ח מבוקרת ע”י משרד רו”ח יניר פרקש ושות.

פרטי התקשורת וכתובת

 

כתובת: שדרות יד לבנים 13 תל אביב

דוא”ל : israeldeafsport@gmail.com