סיום ליגת כדורסל אס״ח עונה 2020/21

גמר אליפות ליגת הכדורסל של ארגון הספורט של החרשים בישראל. הפגיש בין קינגס יהוד הקבוצה הלוהטת של הליגה שסיימה את העונה הסדירה במאזן נקי מהפסדים ושפעם אחרונה שלקחה אליפות היה לפני 9 שנים!

לבין לב תל אביב הקבוצה שהכי מנוסה בליגה במעמדי גמר! תחילת המשחק היה הפתעה שתל אביב הובילו כל הרבע הראשון על מוליכת הליגה וזאת אחרי שת”א שיחקו ללא שני שחקנים משמעותיים שסיימו את העונה בגלל פציעות. יהוד לא וויתרו ועם הכוכבים שלהם אטלס, בן זאב ,תאסירי וכרסנטי שהתעוררו התחילו לצמצם ולהגדיל פער במשחק. ת”א עוד הצליחו ברבע השני לשמור על פער סביר של 5 נקודות מתחת ליהוד בזכות הקלעים קריאצקו ,ראטה , קולומיץ ושלום. אבל ברבע השלישי ההתקפה שלהם כבר לא הייתה אפקטיבית בתוספת עייפות ושמירות הגנתיות חלשות שנתנו ליהוד לברוח ברבע השלישי לפער גדול של 20 הפרש. הרבע הרביעי כבר היה מרדף קשה עד בלתי אפשרי עבור תל אביב במיוחד שכוכבי יהוד עשו חיים לא קלים לסגל הותיק של ת”א. המשחק נגמר בניצחון גדול של יהוד 74-96 וצלחת אליפות אחרי 9 שנים עקרות. ת”א נשארו עם המחמאות על משחק הלחימה הקשה שלהם ועוד בלי שחקנים משמעותיים אך עם גאווה אדירה שהם הקבוצה היחידה בליגה שהצליחה להגיע להכי הרבה מעמדי גמר.

עם סיום העונה מעולה של ליגה כדורסל לחירשים וכבדי בשמיעה בניהולו של רכז הליגה ג’ימי חצבני ופעלה עם 4 קבוצות לב תל אביב, קינגס יהוד, כפר קאסם ומתחבר ראשון לציון, מתכבדים להכריז על מצטיינים לעונה כדורסל 2021:

MVP משחק גמר אליפות – מאור בן זאב, קינגס יהוד

מלך סלים של הליגה – מאור בן זאב, קינגס יהוד עם 126 נקודות

תגלית עונה של הליגה – רועי ניילינגר, קינגס יהוד

MVP ותיק של הליגה – יניב קריאצ’קו, לב תל אביב

מאמן העונה- אדיר זריהן, קינגס יהוד

חמישייה מצטיינת:

מאור בן זאב, קינגס יהוד

איתי תאסירי, קינגס יהוד

גיא מאור, לב תל אביב

יניב קריאצ’קו, לב תל אביב

אור איטח, מתחבר ראשון לציון

MVP עונה – איתי תאסירי, קינגס יהוד

וכל הכבוד לכל הקבוצות, לכל השחקנים ואנשי צוות ניהולי ומקצועי שלקחו חלק מליגה זו ! וכמובן המון תודות לצוות מזכירות אהרון שלום, משה עטיה, שמעון תורג’מן וגיל סיבוני ולכל השופטים.

לינק לצפייה בטקס המצטיינים –

ארגון הספורט של החירשים בישראל

הבית של החירשים וכבדי שמיעה לכל סוגי הספורט ולנבחרות ישראל באולימפיאדות החירשים.

אס”ח הוא עמותה רשומה מס’ 580023497

 

בעלת ניהול תקין, וכוללת את כל האורגנים הנדרשים על פי דין.

אס”ח מחזיק אישור סעיף 46 לתרומות בתוקף. ביצועים כספיים של אס”ח מבוקרת ע”י משרד רו”ח יניר פרקש ושות.

פרטי התקשורת וכתובת

 

כתובת: שדרות יד לבנים 13 תל אביב

דוא”ל : israeldeafsport@gmail.com