דולפיני אשדוד זוכה באליפות המדינה בפוטסל אס”ח במשחק גמר מטורף

ואוווו איזה משחק גמר מטורף היה לנו היום 21.06.2022, אחד מהמשחקים הטובים שראינו בתקופה אחרונה דולפיני אשדוד מול זאבי יהוד במשחק גמר הפיינל פור בליגת כדורגל אולמות אס”ח עונה 2021/22.

כזכור ב19.06.2022 דולפיני אשדוד ניצחה את יהלומי נתניה 1:8 וזאבי יהוד ניצחו את יונה תל אביב 2:4 במשחקי חצי גמר הפיינל פור ועלו למשחק הגמר שהתקיים היום באולם מידטאון תל אביב.

עוד לפני תחילת המשחק בזמן החימום של הקבוצות הורגש כבר המתח באוויר והקהל שהגיע לצפות זכה למשחק מטורף מצד שני הצדדים שהפגינו יכולות מדהימות על המגרש, שני הקבוצות דולפיני אשדוד וזאבי יהוד הפגינו משחק קצבי, פיזי והתקפי.

מאמן קבוצת זאבי יהוד דורון צ’יקו ביצע רוטציות טובות עם שלומי אסרף ורועי בירנבאום הוותיקים בשילוב עם השחקנים הצעירים והמוכשרים של יהוד שהפעילו לחץ על הקבוצה היריבה דולפיני אשדוד, זאבי יהוד הציגה יכולות גבוהות לעומת המשחק הקודם בחצי הגמר פיינל פור, שיחקו משחק התקפי פיזי וביצעו הגנה נפלאה שהקשתה על הקבוצה היריבה לחדור למרכז ולהבקיע שערים, אך למרות המשחק המדהים שהפגינו זאבי יהוד טעויות קטנות שקרו במהלך המשחק מנע מהם לקחת מדולפיני אשדוד את אליפות המדינה בכדורגל אולמות, שאפו ענק לזאבי יהוד שנלחמו על המגרש עד הרגע האחרון.

הקבוצה של יאיר אלמקייס מאמן דולפיני אשדוד הייתה מסודרת מאוד וניצלה את הטעויות של זאבי יהוד, יאיר ידע שהוא מגיע למשחק פיזי וקשה מול זאבי יהוד ולכן לא ביצע המון רוטציות ובחר לפתוח את המשחק עם הסגל הוותיק והחזק – מאיר סמימי, חן ברגד ,ערן ביטון ושרון עדני ( הפצוע שעדיין לא החלים במאה אחוז מאז הפציעה האחרונה – ראינו אותו עדיין צולע במהלך המשחק), אך למרות הפתיחה עם הסגל החזק, שרון עדני וחן ברגד לא מצאו את הרשת ובסוף הצעירים בקבוצת דולפיני אשדוד מצאו את הרשת במחצית הראשונה וקפטן הקבוצה ערן ביטון הבקיע במחצית השנייה.

דולפיני אשדוד פתחה את המחצית הראשונה עם מאיר סמימי בחלק האחורי של המגרש שניהל את המשחק בצורה מסודרת, אשדוד ניסתה לחדור למרכז ההגנה של זאבי יהוד על מנת להבקיע שערים אך ב10 דקות הראשונות יהוד ביצעו הגנה טובה ובדקה ה10′ טמיר קחרמונוב כבש לטובת דולפיני אשדוד 1:0.

בדקה ה19′ יגל בלילטי כבש שער נוסף לטובת דולפיני אשדוד ובכך סגר את המחצית הראשונה ב2:0 (יגל עדיין מוכיח שיש לו מקום בהרכב הקבוצה כזכור יגל כבש גם בחצי גמר הפיינל פור מול יהלומי נתניה) אף על פי שיגל מקבל דקות מועטות במשחקי הפיינל פור תרומתו לקבוצה היא ענקית.

עד הדקה ה34′ המשחק היה פיזי מצד שני הקבוצות ונטול הבקעות, בדקה ה35′ אור חממי שחקן זאבי יהוד כבש שער וצימק את התוצאה ל2:1 (אור חממי הבקיע צמד בחצי הגמר מול יונה תל אביב, לאורך כל העונה חממי היה שחקן מפתח של קבוצת זאבי יהוד ותרם המון בחלק ההתקפי).

לאחר השער של אור חממי זאבי יהוד לחצו על ההגנה של דולפיני אשדוד בתקווה להשוות את התוצאה ולהגיע להארכה אך שער של ערן ביטון בדקה ה37′ לטובת דולפיני אשדוד סגר את המחצית השנייה בתוצאה 3:1 ודולפיני אשדוד זוכה באליפות המדינה בכדורגל אולמות אס”ח עונה 2021/22 תואר שני נוסף לאחר שזכו גם בגביע המדינה.

שאפו לשני הקבוצות על המשחק המדהים והמטורף שזכינו לראות בגמר הפיינל פור.

vs

פרטים

תאריך זמן טורניר שנה
21/06/2022 21:00 גמר פיינל פור 2021/22

תוצאות

קבוצהמחצית 1מחצית 2סה"כ שעריםתוצאה
זאבי יהוד011הפסד
דולפיני אשדוד213ניצחון

ארגון הספורט של החירשים בישראל

הבית של החירשים וכבדי שמיעה לכל סוגי הספורט ולנבחרות ישראל באולימפיאדות החירשים.

אס”ח הוא עמותה רשומה מס’ 580023497

 

בעלת ניהול תקין, וכוללת את כל האורגנים הנדרשים על פי דין.

אס”ח מחזיק אישור סעיף 46 לתרומות בתוקף. ביצועים כספיים של אס”ח מבוקרת ע”י משרד רו”ח יניר פרקש ושות.

פרטי התקשורת וכתובת

 

כתובת: שדרות יד לבנים 13 תל אביב

דוא”ל : israeldeafsport@gmail.com