ז.יהוד התקשתה לנצח את י.תל אביב 2:4 ועולה לגמר הפיינל פור

משחק חלש של קבוצת זאבי יהוד, אף על פי שניצחה בחצי גמר פיינל פור את יונה תל אביב והבטיחה את מקומה במשחק הגמר שיערך ביום שלישי הקרוב מול דולפיני אשדוד, זאבי יהוד הציגה משחק חלש מאוד לעומת יכולתה לאורך כל העונה במשחקי הליגה.

במהלך המשחק לא ראינו את המהירות של זאבי יהוד לא ראינו טקטיקה או טכניקה מסודרת של הקבוצה ואפילו גם לא תרגילים כפי שדולפיני אשדוד עשו במשחק חצי גמר מול יהלומי נתניה.

זאבי יהוד בראשותו של המאמן דורון צ’יקו התחילו את המחצית הראשונה של המשחק עם מתפרצות והבקעות מהירות של השחקן אור חממי שכבש כבר שני שערים בדקות הראשונות – 2′ ו-3′.

אך כבר בדקה ה9′ אברהם טשגר (שחקן של יונה תל אביב) צימק ל2:1.

בדקה ה13′ ניקה ממיסשוילי הבקיע שער נוסף לזאבי יהוד ובכך סגר את המחצית הראשונה ביתרון 3:1 לזאבי יהוד.

ניקה העניק פער משמעותי לזאבי יהוד שכבר במחצית הראשונה עם הסגל הצעיר הוכיחו שהדור הבא ראוי יותר לקבל דקות על המגרש לעומת הדור הוותיק, ניתן לראות זאת במחצית השנייה שעלו למגרש שחקני הבית הוותיקים של זאבי יהוד שהאטו משמעותית את קצב המשחק.

עד הדקה 32′ המשחק היה נטול הבקעות מצד שני הקבוצות יהוד התקשתה למצוא את הרשת של יונה תל אביב בעקבות האטת קצב המשחק וחוסר טקטיקה בדקה ה33′ אברהם טשגר שחקן יונה תל אביב הבקיע שער נוסף וצימק את התוצאה ל3:2 זאבי יהוד התחילו לחשוש מתוצאה תיקו שיוביל אותם להארכה במשחק חצי גמר הפיינל פור.

בדקה ה37′ אור צינדרמן שחקן קבוצת זאבי יהוד הבקיע שער חשוב ובכך סגר את המחצית השנייה בתוצאה 4:2

זאבי יהוד אומנם ניצחה את יונה תל אביב במשחק חצי הגמר פיינל פור והבטיחה את מקומה במשחק הגמר שיערך ביום שלישי מול דולפיני אשדוד אבל קשה לראות את זאבי יהוד מנצחים את דולפיני אשדוד במשחק הגמר לפי יכולתה של הקבוצה במשחק חצי הגמר מול יונה תל אביב.

אך אין ספק שהדור הצעיר של זאבי יהוד מוכשר – ניתן לראות זאת במשחק הנוכחי שרק הצעירים הבקיעו שערים והמחצית הראשונה הייתה טובה יותר כאשר הצעירים שיחקו.

vs

פרטים

תאריך זמן טורניר שנה
19/06/2022 21:15 חצי גמר פיינל פור 2021/22

תוצאות

קבוצהמחצית 1מחצית 2סה"כ שעריםתוצאה
זאבי יהוד314ניצחון
יונה תל אביב112הפסד

ארגון הספורט של החירשים בישראל

הבית של החירשים וכבדי שמיעה לכל סוגי הספורט ולנבחרות ישראל באולימפיאדות החירשים.

אס”ח הוא עמותה רשומה מס’ 580023497

 

בעלת ניהול תקין, וכוללת את כל האורגנים הנדרשים על פי דין.

אס”ח מחזיק אישור סעיף 46 לתרומות בתוקף. ביצועים כספיים של אס”ח מבוקרת ע”י משרד רו”ח יניר פרקש ושות.

פרטי התקשורת וכתובת

 

כתובת: שדרות יד לבנים 13 תל אביב

דוא”ל : israeldeafsport@gmail.com