שלוש שער ענק לסמי לי זנקו בנצחון דולפיני אשדוד 1:6 על כפר קאסם.

דולפיני אשדוד פתחה את המחצית הראשונה עם הסגל הצעיר שלה בשילוב שני הוותיקים מייקל קדוש וערן ביטון ללא חן ברגד, שרון עדני ואיסקנדר קחרמונוב מול קבוצת כפר קאסם ללא באסו פלאקה המורחק ( קיבל אדום במשחק האחרון ). 

המחצית הראשונה נפתחה בקצב איטי נראה ששני הקבוצות חזרו מפגרה ארוכה חלודים קצת ולא מרוכזים. 

אך למרות זאת טמיר קחרמונוב העלה את דולפיני אשדוד ל0:1 בשער מהיר כבר מהדקה ה1, כפר קאסם היו בבלאק האוט מההתקפה המהירה וניסו לחזור לריכוז אך בדקה ה13 סמי לי זנקו סגר את המחצית הראשונה ב0:2 מול כפר קאסם.

במחצית השנייה מאמן דולפיני אשדוד אמר לשחקניו ללחוץ גבוה על שחקני כפר קאסם פעולה זאת גרמה לכפר קאסם להיכנס ללחץ ולאבד המון כדורים מה שבסוף הוביל לשני שערים מדהימים בדקה ה21 ו27 של סמי לי זנקו שהבקיע שלוש שער במשחק הנוכחי ונבחר למצטיין המשחק ובכך העלה את דולפיני אשדוד ל0:4  שער נוסף של דויד ריבוח בדקה ה30 והעניק לאשדוד 0:5 ובדקה ה31 ראיד בורגול (כפר קאסם ) צימק את התוצאה ל1:5 בדקה ה39 יאיר גיני הבקיע את השער האחרון שסגר את המשחק בניצחון 1:6 של דולפיני אשדוד על כפר קאסם.

דולפיני אשדוד ללא הכוכבים שלה קוטפים ניצחון חשוב ומשמעותי שמעלה אותה למקום ה1 בטבלה עם משחק חסר ו10 נקודות שוות מול זאבי יהוד אך גוברת עליה בהפרש שערים . 

ארגון הספורט של החירשים בישראל

הבית של החירשים וכבדי שמיעה לכל סוגי הספורט ולנבחרות ישראל באולימפיאדות החירשים.

אס”ח הוא עמותה רשומה מס’ 580023497

 

בעלת ניהול תקין, וכוללת את כל האורגנים הנדרשים על פי דין.

אס”ח מחזיק אישור סעיף 46 לתרומות בתוקף. ביצועים כספיים של אס”ח מבוקרת ע”י משרד רו”ח יניר פרקש ושות.

פרטי התקשורת וכתובת

 

כתובת: שדרות יד לבנים 13 תל אביב

דוא”ל : israeldeafsport@gmail.com